Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v době digitální
Ryza, Tomáš ; Večeř, Miroslava (oponent)
Postavení spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v době digitální: Platná regulace ČR ve světle základních pravidel kapitálových trhů Abstrakt Tato práce se zabývá postavením spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v digitální době. Hlavní výzkumnou otázkou této práce je postavení spotřebitele při distribuci pojištění. Konkrétně práce popisuje, co vše spotřebitelovo postavení ovlivňuje a jestli je toto postavení adekvátní distribuci pojištění v digitálním světě. Pandemie transformaci do digitálního prostředí nenastartovala, ale pouze urychlila. Jednotlivé pojišťovny se snažily přes digitální prostředí prodávat již před ní. A to se ne vždy povedlo úplně "čistě". V minulosti tato pochybení samozřejmě byla spojena i s běžným "face to face" prodejním procesem. Jelikož v minulosti byla největší pochybení spojena s investičním životním pojištěním, snaží se tato práce jako vedlejší otázku zodpovědět, jak si vede spotřebitel ve srovnání s regulací podnikání na kapitálových trzích. Struktura práce je členěna do čtyř hlavních kapitol, které jsou řazeny logicky od obecného pojetí spotřebitele po nejvíce exponovanou oblast životního prostředí. První kapitola úvodem popisuje pojem spotřebitele a koncepce upravující jeho postavení na finančním trhu. Druhá kapitola se zaměřuje na obecné vymezení pojmu...
Postavení spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v digitální době
Ryza, Tomáš ; Vybíral, Roman (vedoucí práce) ; Martiník, Pavel (oponent)
Postavení spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v době digitální: Platná regulace ČR ve světle základních pravidel kapitálových trhů Abstrakt Tato práce se zabývá postavením spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v digitální době. Hlavní výzkumnou otázkou této práce je postavení spotřebitele při distribuci pojištění. Konkrétně práce popisuje, co vše spotřebitelovo postavení ovlivňuje a jestli je toto postavení adekvátní distribuci pojištění v digitálním světě. Pandemie transformaci do digitálního prostředí nenastartovala, ale pouze urychlila. Jednotlivé pojišťovny se snažily přes digitální prostředí prodávat již před ní. A to se ne vždy povedlo úplně "čistě". V minulosti tato pochybení samozřejmě byla spojena i s běžným "face to face" prodejním procesem. Jelikož v minulosti byla největší pochybení spojena s investičním životním pojištěním, snaží se tato práce jako vedlejší otázku zodpovědět, jak si vede spotřebitel ve srovnání s regulací podnikání na kapitálových trzích. Struktura práce je členěna do čtyř hlavních kapitol, které jsou řazeny logicky od obecného pojetí spotřebitele po nejvíce exponovanou oblast životního prostředí. První kapitola úvodem popisuje pojem spotřebitele a koncepce upravující jeho postavení na finančním trhu. Druhá kapitola se zaměřuje na obecné vymezení pojmu...
Fenomén hromadného nakupování - příčiny jeho rozšíření a postavení spotřebitele na tomto trhu z uživatelské perspektivy
Sedláková, Klára ; Soukup, Petr (vedoucí práce) ; Balážová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem hromadného nakupování na slevových serverech, zejména pak příčinami jeho rozšíření do české společnosti a postavením spotřebitele na českém trhu slevových serverů. Práce zkoumá daná podtémata z hlediska uživatelské perspektivy, do které se autorka snaží proniknout prostřednictvím provedení vlastního výzkumu kvalitativního charakteru. Autorka vychází ze sociologických teorií konzumní společnosti, ve kterých se snaží nalézat kořeny úspěšnosti fenoménu a také teoretická východiska k problematice postavení spotřebitele na trhu slevových serverů. Příčiny rozšíření fenoménu jsou v práci zjišťovány formou výzkumu motivačních faktorů, které uživatele slevových serverů vedou k nakupování zde. V práci jsou tedy i stručně vysvětleny sociálněpsychologické pojmy spojené s motivací a lidskými potřebami. Autorka provedla sérii polostrukturovaných rozhovorů. Důraz byl pak kladen zejména na významy, které uživatelé slevových serverů konkrétnímu jednání přisuzovali. Výzkumná část práce se věnuje propojení hlavních příčin rozšíření fenoménu, teoreticky ukotvených v teorii konzumní společnosti, s aspekty, které jsou typické pro tento relativně nový způsob internetového nakupování a následné spotřeby. Výsledné motivační faktory dělí do odpovídajících kategorií. Dále pak řeší...
Fenomén hromadného nakupování - příčiny jeho rozšíření a postavení spotřebitele na tomto trhu z uživatelské perspektivy
Sedláková, Klára ; Soukup, Petr (vedoucí práce) ; Balážová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem hromadného nakupování na slevových serverech, zejména pak příčinami jeho rozšíření do české společnosti a postavením spotřebitele na českém trhu slevových serverů. Práce zkoumá daná podtémata z hlediska uživatelské perspektivy, do které se autorka snaží proniknout prostřednictvím provedení vlastního výzkumu kvalitativního charakteru. Autorka vychází ze sociologických teorií konzumní společnosti, ve kterých se snaží nalézat kořeny úspěšnosti fenoménu a také teoretická východiska k problematice postavení spotřebitele na trhu slevových serverů. Příčiny rozšíření fenoménu jsou v práci zjišťovány formou výzkumu motivačních faktorů, které uživatele slevových serverů vedou k nakupování zde. V práci jsou tedy i stručně vysvětleny sociálněpsychologické pojmy spojené s motivací a lidskými potřebami. Autorka provedla sérii polostrukturovaných rozhovorů. Důraz byl pak kladen zejména na významy, které uživatelé slevových serverů konkrétnímu jednání přisuzovali. Výzkumná část práce se věnuje propojení hlavních příčin rozšíření fenoménu, teoreticky ukotvených v teorii konzumní společnosti, s aspekty, které jsou typické pro tento relativně nový způsob internetového nakupování a následné spotřeby. Výsledné motivační faktory dělí do odpovídajících kategorií. Dále pak řeší...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.